stjärnorna finns här

Hahaha, vet ni vad jag kom på? HAHHAHA, shit tror jag ska dö :) igår så var jag på ikea med mamma o Anders. då jag köpte min fina gaderob, och sen köpte jg ett ställ där jag kan hänga smycken på :) en såndär bra o ha sak :p Men iallafal, anders bara säger till mej "din hand är blodig" jag bara kollar på den, sen kollar jag mig runt, sen kollar jag på den igen, kände på den, jotack de var blod, rätt mkt med HAHAH
Sen så tänkte jag inte mer på de, torkade bort de o så :) Så nu ser de ut som jag har kört Kronan, mend e har jag inte,
lite skoj, MAJA OM DU LÄSER DETTA DU O JAG SKA KÖRA KRONAN, DE ÄR SÅ TRÅKIGT MED KNUBBA SÄL NÄR JAG VINNER HELA TIDEN
.

efter jag o maja hade kört knubbasäl o jag vann :) Det gjorde inte ens ont :D

så ser min hand ut.. HAHAHAH

Kommentarer
Postat av: maja

våra händer kommer börja blöda som in i helvete.. men okej, HAHA

2011-03-01 @ 23:01:28
URL: http://majavuletic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0