Maja äckliga söta underbara päkel Vuletic

Du betyder allt för mig. Jag kan inte säga hur mycket jag älskar dig, för de tar år. Du är liksom min syster du är som jag vet inte vad. En rosa banan som man stoppar upp nånstans :) 
Du är en sån som är bra att ha när man vill ha roligt, eller bli glad, du är sjukt skön också för den delen! :)
Nej jag beskriver dej inte som en dildo... -.-' Fan vad patetiska ni är om ni tänkte så! :O
Ne nu ska jag beskriva mer, första dejten, ja hur ska vi säga, gungorna o två andra var med. Det var underbart. Det var mysigt. Med andra ord. DET VAR HÄRLIGT! Det var den 4 Agusti 2010. Det var dagen vi blev ett! 
Inte långt efter frågar jag om du ville lana med mig. Olivia var inte med eller någon, de var bara du o jag hela natten, Sen dagen efter gick vi på ljungbydagarna, HAHAH inte sovit en timme ens. och vi gick o hade grymt fin humor. ♥
Du och jag är lite cp :) vi ÄLSKAR att skada varanrandra. Som att göra blåmärken på varandra händer, hur härligt är inte de? :) Bita varandra i öronen :) Slå varandra.
HAHAH ja precis som syskon :) vi e söt vi. och då menar jag SÖTA med stora bokstäver :D RIKTIGT STORA!
Du och jag är som Gräset o månen! Du är klart Gräset, du är mitt knark, jag röker dig när jag behöver bli glad.
Jag älskar dig maja. Du är sjuk i huvudet och du kommer förstå hur mycket du betyder för mig när jag säger att om jag vore en pundare skulle du vara mitt knark. Då förstår du hur mycket du betyde för mig. Jag älska dig. Du är fan de vackraste om finns. Du är mitt liv. Sen jag träffade dej har hela mitt liv förändrats.. och det är inget jag bara säger! Menar varje ord till dig. du betyder liksom så sjukt mycket för mig. Du har de inte så jävla lätt, o inte jag heller, därför passar vi, som Jing&knark.
Du vet vart jag finns om du behöver mina tjänster. Om du behöver gråta, om du behöver skratta. Du vet att jag finns här för dig. Eller om du bara behöver prata. Jag älskar dig så jävla mycket att de inte är klokt! Du är fan hela världen för mig. jag älskar dig. Utan att överdriva orden, du betyder allt för mig. Förlorar jag dig, förlorar jag min syster. Vi klarar detta tillsammans, vi klarar detta utan problem, vi är liksom ett.
Inte två, nej mesigt nummer, vi är ett!!!
ska avsluta inlägget nu, puss älskar dig Maja ♥
vet att du älskar bilden<3

Kommentarer
Postat av: maja

För det första, bilden.. du kollar på mig som att du är kåt.. HAHAH<3

Blev seriöst tårögd, du betyder så obeskrivligt mycket yamina. Vad skulle knarket vara utan sin pundare? Vi Är systrar, älskar dig sjukt mycket och du vet var jag finns om du behöver mina tjänster, haha. du är sjuk, VI är sjuka. Har så grymt många härliga minnen med dig, och nya skapas hela tiden.. Jag älskar dig, glöm aldrig det<3

2011-03-03 @ 18:43:06
URL: http://majavuletic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0