*klick* / köpt

klickade hem tre navelsmycken, två plast för att jag verkar inte tåla den jag har nu, så ska se om det blir bättre med plast som är alergivändligt. senså blev de en i kirugiststål som inte är så snygg men bättre en minget :) ska se om jag tål de med :)
tål jag dom så lovade mamma att vi ska forsätta beställa från den sidan jag beställde detta :)
och gaderoben var vi o köpte igår, snart ska vi fixa mitt rum! *happyface* så ist för min "walkin" gaderob så blire en som står längs med väggen, kanske skaffar två om den ena inte räcker.. skulle inte förvåna mej (A)
så jag LÄNGTAR! slänger ut den fula soffan jag har nu :)) o sen slänger jag nog ut hyllorna, o massa sånt, data brodet, de blir nog så :)
nej nu ska jag ligga o se på förslag på hur jag vill ha mitt rum :)
DET SKA VARA SPECIELLT O BARA VARA SÅÅÅ MYCKET YAMINA I! :)
puss på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0