Jag vet att de är fel, men varför känns de så rätt?

Jag vet faktiskt inte vart jag ska ta vägen.. jag sitter och dunkar musik för mig själv. Jag ville klara det! jag ville klara det. Men jag gjorde inte det. Måste bara säga GRATTIS du har lyckats. Du har lyckats få mig att må dåligt. DU har lyckats trycka ner mig på bottnen. Hoppas du är nöjd.. för det är ju det du har strävat efter.
Jag vill iaf säga tack till alla dom som finns vid min sida. Det betyder sjukt jävla mycket. Jag vet seriöst inte vart jag ska ta vägen, jag vill inte gråta. jag vill inte att man ska se mig svag. men vafan ska jag göra?
Jag orkar inte få höra mer skit.. Orkar inte att ni säger jag är äcklig o massa sånt..
Ni är så jävla falska.. Men BRA då vet ja vilka som är äkta o vilka som är falska.

Kommentarer
Postat av: Philip Som finns som inte är falsk

Hej jag tycker du bara ska lämna dom falska dom är inte värd att vara med dig tänk inte på dom dom är bara falsk och förstör. Du kommer klara dig igenom det här. Jag tycker att du ska släppa ut känslorna låt dom kom bry dig inte om nån tycker du ser svag ut det är starkt att släppa ut sina känslor våga visa att du är stark och vågar vissa dina känslor:) klara dig igenom det här nu från en läsare som älskar din blogg:D

2011-03-15 @ 15:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0