gomorron!

Igår var fan en av mina bästa kvällar! Och NEJ, jag drack inte så mycket, Jag blev lite lullig men inte mer! :)
Igår fick jag iaf
* en
GIGANTISK NALLE!
* En LAPTOP!
* En gurka med godis på
* två böker om försök på självmord
* 320 kr av min bror Vincent o.O BLEV SJUKT FÖRVÅNAD!
Deät var nog de? :) Men idag blir det mer Firande! Charlie kommer hit, Julia kommer hit, och Simon kommer hit, Nicke kommer kanske hit en sväng? :)
Han hade med present till mig :)
Men kan ju säga att det blev iallafal sjuk lyckad kväll igår, fast alla somnade halv 1! HAHAHAHA
Men men, det är ju gulligt, ledsamt nog blev det inga bilder, men det lär det bli ikväll ist med Julia :)
Men puss på er så länge älsklingar! :)
Jag bloggar nog lite senare, förlåt om det är dålig uppdatering nu under helgen, men jag är ju med vänner istället för att blogga :)
HIHI!
Hejdå, puss på er!♥

bild från arkiv!
har ju inga bilder på denna datan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0