Frågestunden är avslutad!

Hur många hundar har du?
Hur många hundar har du?
Svar; Jag har 7 hundar!
Vad heter dina hundar?
svar; Dajka, Bonita, Göta, Flisan, Krösa-Maja, Disney och Dumbo
Vilka raser är dina hundar?
svar; Jag har två svenska lapphundar, 2 PON, 1 papillon, 1 Cocker och 1 Västgötaspets
OM du skulle vara på en öde ö, och fick ta med dig 1 sak.. vad skulle det då va?
Svar; MIN MOBIL! så kan jag ringa efter att nån ska hämta mig ;)
Från en skala 1-11, hur mycket gillar du elefanter?
svar; 11 helt klart, älskar Elefanter! :D
Varför är jag så grym? / Maja
Svar; du är inte grym..
TYCKER DU JAG E SNYGG?!?!?!;D /elias
Svar; jag tror du redan vet svaret, o svaret är såklart Ja min brur! :)
Älskar du mej?<3:***/ Amalia
Svar; JAG MER ÄN ÄLSKAR DIG, JAG AVGUDAR DIG!
Äger du några 50 öringar?
Svar; Ja, massvis!
Är du fortfarande BÄSTIS med TROLLET?!?!??! XD<333333333
Svar; nej verkligen inte! :o
Varför e du så söt? :)<3
Svar; för jag är bäst? ;) nej jag e inte söt så aah :)
vilken är din favoritaffär?
Humm.. svår fråga, men är helt kär i Newyorker :)
vilken är din favoritfilm?
Svar; Marley and me

vilken är din favorrit serie?
svar; alla bra har ju slutat? men det var solsidan och andra avenyn!
Vem har gjort en förändring i ditt liv?
svar; många som har gjort, mina vänner och allt, men största är nog min bror Stefan
Hur klär du dig?
Svar; exakt så jag vill?
Älskar du någon just nu?
svar; vänner, familjen?
Vem vet mest om dig?
Svar; Julia Karlsson, har kännt henne så sjukt länge så hon vet allt.

Vilka bloggar läser du?
Svar; läsar massor av bloggar, kissie, foki mm. och självklart mina vänners!
HAR DU NÅGON KONDOM?
Svar; nej använde den på maja nyss..
Gillar du bananer?
Svar; nej inte gillar, ÄLSKAR dom är såå goda ;)
vad tänker du på när du äter en banan?
Svar; hur god, stor och hård den är ;) HAHAHA

Är du tuff?
Svar; klart som fan jag är! :D
Har du några piercingar?
Svar; Ja det har jag, i navlen! :)
Vill du ha några piercingar?
Har i navlen, men vill ha i överläppen med! :)
Anser du dig själv vara en nattuggla eller en morgon människa?
Svar; ja är nog både och?
Vad är det bästa med mig? :DDDDDDDD / maja
Svar; att jag känner mej smart jämte dej ;)

Har du någonsin funderat på att bli en ninja?
Svar; ja klart!
tycker du om fötter?
Svar, älskar dom!
Vad föredrar du, barfota eller strumpor på?
Svar, berror på årstiden ;D
Tycker du att jag är konstig? isf.. varför?/ maja
Svar; asså du brode veta det..

du är fin.
Svar; ingen fråga, men tack? xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0