24 timmars var KÄRLEK!

Då var man på 24 timmars, och ja, detta kan bli ett sjuuuukt långt inlägg, för det hände as mycket roligt :)!
Det började med att vi gick till maxi o skulle vänta på Emil som skulle dyka upp, sen gick vi till 24 timmars o kollade elller jaaaaa de blev mer "kollade" på innebandyn sen stund, sen gick jag o julia ut lite för o köpa godis. Sen gick vi och mötte en jävla unge som jag seriöst e sur på! och sen så gick vi vidare till 24 timmars igen, satt o kollade, var med kompisar som man träffade, sen helt plötsligt så var alla borta :o asså inte vännerna då, men alla andra människor förutom dom som spelade, så vi satt o kollade på det, sen var klockan 4 o jag somnade på bänkarna tillsammans med Disa o Tosse♥
Vara uteliggare e helt okej faktiskt! :D jag kmr ju inte få man eller något så kanske ska bli uteliggare då? ;) hahah!
Nej men de var faktiskt rätt mysigt. Sen så vid 20 över 5 så spelade Anders, Robin, Henke och Simon♥. Dom förlorade första gången, sen somnade jag visst när dom spelade andra, sådär i slutet somnade jag, sen hann dom spela en match när ja somnade till IGEN (a) inte mitt fel okej!?
Sen skulle vi vänta till 20 över 10 när dom skulle spela kvartsfinal höhö! :D o de var helt okej, jag sov en kvart, sen väckte julia mej för hon hade tråkigt när Edden, Cajsa o nårra mer satt jämte, okej jag o Cajsa låg o sov lite då! men jag var seriöst hela jävla väck i sinnet! hahaha!
Sen blev det att jag o var vaken en stund, sen kom Anders och Simon♥. Det slutade med att jag o anders hade vattenkrig och jag typ dog av o bli blöt, o sen tyckte Simon synd om mej o kramade om mej o jag typ kanske rååååkade gömma mej bakom simon för att slippa bli blöt, för anders ville ju inte blöta ner simon! :o
Men aah :) jag orkar faktiskt inte skriva mer, för jag e så jääääääävla trött
Jag gick o la mej 1 på dagen igår o vaknade nyss.. höhö! nejdå inte trött...
haha men ska sova nu puss!<3
Julia smygfottade mej när jag sov, visst e jag för söt! ♥
Julia fattade inte hur jag kunde sova med allt ljud runt om kring mej, för de var fan as hög musik o skrik hela tiden, men jag somnade endå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0