Varit hos grannarna ♥

Har nyss varit hos grannarna och dom fick en blomma av oss, och ungarna som sa till oss fick en varsin peng :)
Asså shiit, jag lovar dom kommer alltid vara mina hjälptar. 
Älskar som verkligen. Undra om man nånsin kan tacka dom nog!?
Tror inte de. Johanna (hon som plockade upp Disney från vattnet) blev jätte glad när hon fick se hur pigg Disney är nu :)
Det känns underbart, och Mattias (hennes man) blev också glad över det :)
Johanna kom med idén när hon fick veta att jag ska träna agillety att jag o Emma (en av ungarna som är 12) kan träna tillsammans i älmhult, för Emma ska träna, och då kan vi samköra.
Väldigt trevlig familj :)
Och min uppfattning av grannarna sen innan var inte den bästa, men när man väl lär känna dom ändrar man uppfattning, rätt skoj :)
Nej jag tror inte jag mer att säga :P
Så puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0