Me, myself, and I

Inte för jag tror ni bryr er, men nu ska jag ta o berätta lite om mig själv :)
Jag heter Yamina Lundström, är 14 år, blir 15 den 25 mars :) härligt härligt :)
Jag håller på rätt mycket med hundar. Ställer ut, o målet är att jag ska börja tävla agillety med min nya hund :) som jag tyvärr inte vet vad den ska heta ennu. Men de kommer nog med tiden :)
Jag har 6 hundar, o har köpt min 7:e, men vi ska sälja två av våra hundar.
Iallafal, kan inte säga att jag är värsta pluggfreaket... för då ljuger jag så de sjunger om de :)
Mina dagar brukar se rätt tråkiga ut, ibland kommer älsklingen hit o så ser vi på MTV, kanalen jag lever på (a) :D
annars är jag med kompisar, eller sitter hemma o degar (y) de är fan livet de :)

Mina föräldrar kan jag ju inte säga att jag har, jag har min mamma, o henne älskar jag över allt o annat. Visst vi bråkar o sånt, men hallå? gör inte alla de med sina föräldrar. Hon är iallafal gift med Anders, o Anders är oxå jätte snäll :) jag ogillar ingen :) eller jo.. Men asså ne, de har inte med mina föräldrar att göra. Anders kallar jag för pappa, för han är mer som en pappa en min riktiga. o den som bara frågar om min riktiga får fan inte något säreöst svar. för han är inte värld att prata om.. om ni undrar varför får ni fråga själva. för jag tänker inte skriva de i bloggen, för de är lite privat.

Kärlek för mig är något av de finaste som finns. Jag älskar kärlek, de är underbart, men endå kompliserat. Just nu är jag sjukt lycklig för jag har en sjukt underbar kille! han får min fan glad hur sur jag en är :) och de är inget negativt (a) :D
Han är min data nörd, gym tönt, mm. Ja, asså tro inte att jag tänker räkna upp mer om vad han är. HAHAH, de där lät fel ): men jaja, iallafal, Kärlek finns ju i luften hela tiden, hela dagarna, älskar de, ♥ Det finns inget vackrare, jag älskar kärlek, allt med de, även de svåra. För av de svåra lär man sig :)

Min bästavän. Asså jag har många bästa vänner, men den jag har suttit o gråtit för jag har saknat är min Maja Vuletic, asså shiit! JAG KANSKE FÅR TRÄFFA HENNE IDAG! jag älskar henne, hon är bäst,
hon är underbar, henne vet jag att hon finns för mig. 
men det vet jag med dom andra med, bara att maja o jag klickade eller vad man ska säga. Olivia, Anders, Julia de är tre av mina underbara bästa vänner med som jag älskar sjukt mycket!  Sen tänker jag inte skriva mer, för ni vet att ni betyder världen för mig! ♥
Mina syskon, omg, vad ska man säga? jag har rätt många syskon, och jag älskar dom, över allt o annat! Jag menar det, jag vet inte vad jag ska göra utan dom? Ja, dom är jobbiga, dumma i huvudet, o jag är yngst. Men jag har redan förlorat ett syskon, och de räcker, för smärtan sitter fortfarande kvar. De är fan min svagaste punkt, att om man bråkar med mig ska man fan aldrig ta upp stefan! för han betyde allt för mig, de gör alla min syskon. Jag älskar fan dom, för dom ställer upp för mig. 
de är fan de bästa med dom.
Älskar dom. Över allt och annat! så de så!

Hahaha, jag har fan sjukt många drömmar, men vet inte om jag kommer lyckas med nån av dom.
När jag var 3 frågade mamma "vad vill du bli när du blir stor?" mitt svar blev "Prinsessa" HAHAHA; vilket svar. När jag var 10 frågade mamma "Vad vill du bli när du blir stor?" Ja du, mitt svar blev "vetrinär" Nu frågar mamma "Vilken linje vill du gå?" Nu är mitt svar "Jag vet inte, beror på vad jag kommer in på." Men jag har fortfarande mitt drömm jobb, vetrinär. Jag älskar att pysla med djur. och sånt, men jag har inte betyg till det. Och de kommer jag nog aldrig ha. Men sen har jag min andra drömm, att bli sån som åker till afrika och tar hand om undernärda barn och sånt, jag mår fan illa när man ser dom på tv, jag vill bara hjäpa dom.

Sen ska ni få veta lite om mitt favorit minne. De är julafton med Stefan, Min underbara bror, jag älskar de minnet. Jag var så jävla glad nära han. Men nu är han borta. Men jag har ett till favorit minne. 
det var då när jag hittade min nya hobby, Utställningar, tävlade i juniorhandling för första gången, o jag kom till finalen o kom på 8:e plats av 26 stycken!
Jag var så glad att tårana nästan sprutade ut, jag kommer ihåg känslan, jag kan sitta o le åt hur lycklig jag var. 
Jag kommer ihåg allt. De är mina två favorit minnen!
:D<3
Det finns nog en sak jag ångrar. och de är att jag inte träffade dej innan du gjorde det. Jag ångrar det djupt. Ja, ni som inte fattar, jag ångrar att jag inte träffade stefan innan han tog självmord.
Jag vill spola tillbaka tiden och ändra på allt.
Ändra så han lever.
Och se ångrar jag att jag inte träffade Kevin. Han var en av mina bästa vänner för att inte har träffat han. Jag ångrar inget mer. jag saknar han. 
Jag ångrar att de sista jag sa var att jag hatade honom. För de stämde inte,.
jag älskade han, han var min vän.  
Han visste allt om mig. Hur jag har vuxit upp, hur mitt liv har varit, varför jag hatar min riktiga pappa. och så.
Mitt liv är inte desamma som de var när innan sommaren. Du försvann i sommras. 
Saknar dej ska du veta. saknar Stefan med. :'( ♥


Sen har jag oxå rätt många rädslor. Min största rädsla är att förlora mamma. Att inte få ha henne i mitt liv. Att jag förlorar henne med. För hon är den som faktiskt får mig att se framåt. 
Min näst största rädsla är att förlora maja. Maja du betyder allt, eller nån annan vän, jag har redan förlorat lagom många i mitt liv, 
Nej nu vill jag inte skriva mer. Nu vet ni kanske lite mer om mig?
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0