gomorrron!

F*N JÄV*A CP N**** K*U!!!!
ÅÅÅÅH!
fan jag mår illa o har så fucking jävla ont i magen.
jag ville fan till skolan, men de blev de inte, njär jag vaknade gick jag o duschade.
HAHAHA ;D
Och sen gick jag ner o har tagit en verktabblet, just nu sitter jag o snackar med
Isbox (viktor) , Andreas och Johan,
Johan säger inget, det är bara Isbox och Andreas som sitter o snackar. 
LITE KUL FAKTISKT!
och sen kommer jag in med mina små komentarer när ja orkar..

Humm kom o tänka på om de e konfimation imorron eller inte,
nån som vet?
äsch , tror inte de de e de. Får laväl smsa bella o fråga :)
Hon brukar hålla koll på de åt mej :D eller Adolf, han e med bra o ha till hands :D
hihih i:D skoj skoj skoj :D
FAN JAG HAR DAMP ONT I MAGEN :O
HAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHHAAH
isbox sitter o sjunger " LILLEN FTW, ÄR JU STOR O STARK OCH KÄCKAR MASSA KNARK!" :o
hahahahahahahah :D

saknar den dagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0