Du är fan de bästa som har hänt mig! Jag älskar dig ♥

Maja äckliga Vuletic!

Du är fan den underbaraste människa som finns. Du är fan som min syster. Du stökar ner mitt rum, går och äter när du vill, är inte ett dug blyg, går o kramar min mamma hela tiden. Okej, min mamma har sagt att du är hennes extra dotter. Du är fan så jävla underbar så du är fan bästa som hänt mig. Du är fan så jävla störd att det inte går o göra något annat en att älska dig.
Du är så jävla cp och dampig. 
Du och jag till Hässleholm nu på lovet, det kommer bli en av dom roligaste dagarna, jag älskar dig. Älskar dig så mycket att jag inte kan sluta skriva att jag älskar dig. Du är fan bäst. HHAHAHA.
du är så jävla cp störd. jävla äckel.
du vet att jag finns o prata med, och jag vet att du är stark och jag vet att jag är stark. Du är fan underbar. höhöhöhöhö. jävla cp barn!
damp damp damp damp damp
mitt snygga damp barn är vad du är, ditt fula as :)


Kommentarer
Postat av: maja

HAHA, jävla äckel!

Kommer alltid vara systrar, och tsm klarar vi allt!

och du vet att jag alltid finns när du behöver mig.

Btw, jag är inte den ända som är störd, du vet vad man säger.. man blir så som dom man umgås med, HAHA. du är underbar. Älskar dig<3

2011-02-22 @ 15:34:03
URL: http://majavuletic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0