Gudmörgon, (fast den är inte så god...)

Hopp,  Sitter hemma och är hundvakt, vill till stan och träffa Anton älsklingen. Saknar han något sjukt mycket. Men jag får bita ihop o överleva.
Är helt ensam hemma, jag hatar o vara ensam hemma.. Men men jag får överleva det med.

Idag blir de nog se på tv, se till hundarna dåodå, och hoppas ingen kommer o knackar på huset o våldtar mig? Nej men helt säreöst, de har hänt så mkt sjuka grejer när jag har varit på stan, en människa ringer mig 24/7  och har inte en anning om vemfan människan är. Så de är rätt läskigt, så jag vågar ju knappt gå på stan ensam längre. Och hur kul är det när man ska gå o möta nån av sina vänner? Inte så jätte kul.

Sen blir de nog inte mkt mer idag. Jag har snart lärt mig texten på Wouldn't change a thing - Demi Lovato, Joe Jonas Den är så jävla underbar, fattar inte att två rätt dåliga artister kan få till en sån vacker låt. Texten kan man känna sig igen i. Det är inte ofta det går. Men här går det helt perfekt.

Jaja, nu ska jag inte sitta o skriva massa oviktig fakta. Kommer nog uppdatera en gång till idag MINST haha, bara så ni vet.


puss :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0