Vill aldrig förlora dig!

Jag vill aldrig förlora dig vännen, du är en av dom bästa vännerna jag har. Du och jag har så sjukt kul ihop. Jag har nog aldrig skrattat så mycket som när vi skulle tälta. Asså det fattades vet inte hur många delar. Men vi sov endå i det. Jag kommer ihåg den dagen något sjukt bra. Det är som de bästa som har hänt. Jag vet inte hur jag ska ska beskriva hur mycket du betyder för mig.
Jag kan bete mig som ett jävla svin, jo tack, jag vet de. Men de är inte något jag är stolt över. Jag hatar att jag påvärkas av kompisar. Jag vet att man ska vara sig själv. Det är jag, men bara när jag är själv med en. Annars vågar jag inte vara mig själv fullt ut. Men det blir bättre och bättre. Jag vet att jag har vänner som stöttar mig hela tiden. Och det är jag tacksam över. Men klara mig utan dig det skulle jag inte kunna! Du är fan som min syster. Vi bråkar, vi kommer inte alltid överens. Men du är endå alltid där för mig. Och så är jag för dig. 

Mikaela Karlsson, du är mer en guld värld!!!

Kommentarer
Postat av: miikaaela !

jag älskar dig!

du är som en syster för mig!

du är allt för mig!

ily Yamina!

2010-10-24 @ 16:48:09
URL: http://miikaaelakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0