Trodde det var sant...

Jag trodde fan drömmen var sann. Drömmen var den bästa nånsin. Asså fan.. Jag gick på en dröm. Hur dum kan man vara. Jag har gråtit i en timme snart över att jag trodde på drömmen. Vill somna om och vakna upp i mitt sagoland. Jag drömde att Stefan levde igen. jag drömde om att jag var 4 år och satt i hans knä. Allt var underbart. Men vafan, jag gick på de. Jag fattar inte att jag var så duum! säreöst. jag somnade. sov i kanske 2 h. Och drömde om det. Jag gick på det. Asså shiit! borde söka hjälp. fan med.
Men nog med det. Jag kanske får uppleva samma härliga känsla igen i en dröm?
vill tacka alla vänner som ställer upp för mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0