Ska jag sitta och ljuga?

Ska jag sitta här och ljuga eller? Sitter och säga att du är en hora mm. ? Du sårade mig med det du sa till mig. Hur fan kan du tro att jag sitter och ljuger om att min bror har tagit självmord, hur kan du säga att jag är uppmärksambehövande? asså vahfan? vem är de som vill ha uppmärksamhet av oss två om de är du som går runt och ljuger till alla om att jag ljuger?

Jag blev så jävla sårad när du sa så till mig. När jag fick veta vad du hade sagt. Det var som att få en kniv i ryggen. Om inte värre. Jag vet inte hur jag ska sluta att vara deppig. Din dumma fråga efter du skällt ut mig, "är du ledsen" vadfan tror du?! Du stog o skrek mig i ansiktet att jag var en lögnare! Hur tror du egentligen att de kändes?
Jag har inte viljat ta upp det. Men jag är så jävla skakad. Jag vet fan inte hur jag ska komma upp igen. 
jag har inte sagt något till min mamma eller till någon nära mig. Inte mer en till mina vänner. endel ser att jag är nere. Vissa ser de mer en andra. Vissa ser de itne alls.


Men du har inte någon rätt att säga till alla att jag ljuger. Jag blir skadad av dina ord. Jag litade på dig. Jag trodde mer om dig en det här. Jag trodde mer om folket runt om kring. Men allt var en stor lögn ju. Jag fattar inte själv att jag gick på det..

dom som vet vem de handlar om, ni behöver inte fråga. Ni andra som vill veta. det är bara att fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0