tack...

Shiiit vilken vän.. Asså jaa du, de var ju snällt....
"nej men vi möts om 10 minuter då" o du svarar "aah visst :)"
du vet att jag har vrikat fotjävlen.
sen när jag är där smsar du med "nej du behöver inte gå ennu, ska hjälpa mamma"
SNÄLLT!
så förlåt men jag gick fan hem, jag orkar inte bry mej mer om dig.

jag har hjälpt dej o allt, du lovade mej fan. :(
Men nejnej, asså jag trodde att  vänner inte gjorde så.
men tänka sig att jag hade så fel.. :S

TACK för du gjorde så jag fick mer ont i foten. :(
Du vet vem du är, du vet att du sårade mig.
Man ska aldrig säga något man inte kan hålla...

Shiiit, jag orkar seriöst inte mer... Alla verkar ju bara svika :(
Hur vet man egentligen vilka som är äkta,
vilka man kan lita på,
vilka som aldrig kommer svika en?


det är nog några av livets alla frågor.
Dom frågorna man vill ha svar på, men endå inte.
Man vill inte veta vilka som man kan lita på om de är en av ens närmaste vänner,
Man vill inte veta ibland om den människan är äkta eller inte. :S

Nej jag orkar inte blogga mer... Ses... :(

Kommentarer
Postat av: Ewe

Finnsa alltid här för dig messa eller ring om du behöver prata. Och jag lovar att jag aldrig skulle kunna dissa en sån jävla bra vänn som du är. <3<3



Kramar FRån Ewe & Maxi

2010-11-27 @ 13:08:37
Postat av: sanna :))

även vi kanske inte har snackat så mycket, så finns jag för dig ! (L)

2010-12-05 @ 21:29:08
URL: http://sannafeliciacederlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0