I was at the top and now it's like I’m at the basement

Godmorron!
En lycklig Yamina sitter här o bloggar :)
Igår var det helt underbart :D det var en männsika som gjorde kvällen helt underbar :D
Ni kan ju nästan gissa vem ;) Men sen Pontus, Alexander, Oskar, Oskar, David och Tessan var jätte elaka mot mig.. hihi :D


Nu så sitter jag här o bloggar :)
Vid 5 tiden ska jag o Frida (lossas syster) gå och hämta mat :D
Det är jag som är bossen i huset så jag har fått 500 kr att köpa mat för :)
Men maten kommer bara kosta 300 kr, så jag får resten (A) o mamma har fört över 300 kr på mitt konto bara för att jag ska kunna ha något att leva på :)
Förstår inte vad hon menar? 51 kr klarar man sig med på en månad.


nej jag har säreöst inget att blogga om
idag bjussar jag på en bild ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0