Hejohå!

Idag vaknade jag tidigt...
Vi har studie dag o mina planer var att dra te åby o hälsa på
och sen te stan för o träffa olivia..
Men inget av de blir det.


Igår fick jag åka inte kyropraktinern akut pgr av att jag inte kunde räta upp min rygg.. för 3 dagar sen skulle jag bada flisan o fick rygg skott... MMMH! MYYYSSIIGT ! (eller inte)...
Men iallafal. Så åkte vi in där. Han knäckte till ryggen på 3 olika ställen, o nu har jag skit ont..
Det var värre förut men de känns endå i ryggen.
Jag har inte kunnat vara i skolan pgr av detta. Och de suger.

En bra sak som har hänt idag är att jag o Sandra har prao platser nu.
Vi hade panik igår alla ställen var upptagna..
Men nu är de löst.
Vi ska praoa på Gräsbygdens Köpcentrum.
Det var de, eller ålderdomshem, o förlåt gamlingar men jag väljer det.
Sandra hade inget att säga till om. HA-HA!
Så nu är de löst. Vi har en dag till i skolan sen en hel veckas prao.
Det är rätt skönt att slippa skolan ;D

Annars tror jag att allt är okej. Jag har hittat min systemkamera igen! snacka om att jag hade panik innan för jag inte hittade den. Jag har inte sett till den sen Golden Go. Så jag trodde jag hade glömt den där. Men de hade jag inte..

Dett blev ett rätt långt inlägg om man jämför med dom andra? hahahah
Possar på er<3



~Tappa aldrig hoppet, det finns alltid nån som älskar! ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0