blubb blubb blubb

mitt inlägg börjar med att jag ska berätta för er hur jag mår :). Och jag mår väldigt bra faktiskt :D. Jag känner mig lycklig, men endå tom. Tom rummet kommer nog aldrig fyllas :(. Du är liksom borta för alltid :'(.
Men nej nu ska jag inte sitta o wajna om de. Jag ska vara stark! klara det här!
Klara det här med alla mina vänner. (L) jag har aldrig tvivlat på min mamma. jag har aldrig tvivlat på mina kompisar. Men för engång skull tvivlar jag på mina kompisar :(
Vilka som är äkta. Och vilka som är falska.. Det känns som vissa som man tror är äkta är falska :S det är helt snurrigt.. Jag vet faktiskt inte varför. men de bara känns så..


nej nu ska jag berätta om dagens planer.
Jag har inga planer.
är ensam hemma från klockan sju... :P

puss :D


Kommentarer
Postat av: JOJJO

jag är inte falsk! :D<3

2010-11-22 @ 17:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0