Julia Karlsson ♥

♥Julia Karlsson♥
Du är världens bästa vän! Hitta nån bättre en dig.
Jag tror fanoimejj inte att de går.  Du är underbar på alla sätt o vis. ♥
De finns nog ingen jag har skrattat så mkt på en kort stund som med dig.
Du är liksom den som alltid får mig på bra humör.
Hur deppig jag en är. så kan jag alltid lita på dig. 
Du finns alltid när jag behöver prata.
Du får mig alltid att känna mig lite starkare.
Du får mig så jävla glad älskling!♥
De finns ingen som dig. Du är verkligen världens bästa.
Du skrev världens finnaste text på din blogg.
Du fick mig tårögd. Du är som den perfekta vännen.
Den man alltid har velat ha. Och tänk NU HAR JAG DE! :D<3
Tänk, skulle inte jannie funits, skulle vi nog inte vara vänner.
De känns så sjukt underbart att veta att man har en sån vän som dig.
DU är världens bästa!
Jag älskar dig med hela mitt hjärta.
Jag kommer alltid finnas för dig. o de vet du.
Jag älskar dig sjukt mkt vänne.
Måste ses snart o skapa fler minnen (utan gegga ;) ♥)
Puss :**<33333

Kommentarer
Postat av: YAMINAS JULIA:)

åh, yamina gumman. du får mig riktigt tårögd när du skriver såhär om mig. blir så jävla glad när någon skriver så om mig, känns mig spreciell då. du får mig glad gumman<3 älskar dig en massa jävla mycket (L)

2010-06-08 @ 19:53:31
URL: http://jjuliakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0