♥Kommer sakna dig Ludde♥

♥ Ludde ♥

Jag kommer sakna dig något otroligt.
Jag fattar inte att de är sant.
De får inte vara sant!
jag saknar dig redan.
O då har endå inte de värsta hänt.

Tänk om bara några timmar så händer de.
Jag kan inte tro de.
Jag vill inte tro de.
Varför är livet så jälva orättvist?!?

Du är den jag har gått o kramat om när jag har varit ledsen.
Du är den jag har gått o pussats med när jag har varit ledsen.
Du är liksom som världens nallebjörn,
o en bästa vän.

Jag vill inte att de ska hända.
liksom de finns inte ord för hur mycket jag kommer sakna dig.
Jag älskar dig Ludde,
o kommer alltid att göra.
Allla minnen med dig är ovärdeliga.


♥ ♥ ♥ Vila i frid Ludde ♥ ♥ ♥


























♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥du är så jävla söt Ludde♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



kommer vara nerre ett par dagar om inte mer... bara så ni vet varför,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0