please don't go

hejsan igen :)
nu är maja vaken ;);). Så hon ligger inte och snarkar mer :P. Hon är ju som hon är. ALLSÅ HELT JÄVLA STÖRD O DUM I HUVUDET :D:D:D! Därför ingen gillar henne ;). Är bara med henne för att vara snäll ;);). Annars är hon ju som den dumaste människan på jorden ;). nej nu ska jag inte vara så elak, fast allt jag skrev var ju sant ;)
HAHAHAAHAHAHHHAHA!
Olivia däremot är bäst, underbarast, o snyggast ;) MAJA ÄR FULAST :D
och aah, nu ska jag inte säga maja igen ;)
fast nu sa jag ju maja iaf :O
NEJ FAN NU SÄGE JAG INTE DE FULA NAMNET SÄGER MAJO IST :D
Hon heter de :o. Hennes pappa säger "eey Majo" hela tiden. då måste hon heta majo? HAHAHAH
pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0