Okej, nu ska jag berätta.

okej, nu ska jag berätta om hur helgen har varit. Den har varit as bra!
Fredagen: Skolan, jag o Vanessa gick tidigare, sen när man var hemma blev det tv, o packa lite, sen kom Amanda, o då kollade vi på "säg att du älskar mig" den är så jävla bra! LOVE IT! Sen hände inte så mycket mer, eller jo innan vi kollade på film gick vi bara till kyrkan för jag ville pussa min älskling (a'. Omg jag är kär! :D och det är inget negativit derekt! :) <3
Lördagen: Gick upp klockan 6 o började fixa sig lite, sen vid 7 åkte vi, de var en lång bilfärd, men hade ju Amanda med mej, o sen min underbar Iphone som jag vill slänga (?!) men jag klarar mig :). jag har inte mycket annat o välja på :o Haha, och jag måste ju ha en mobil :). Sen stannade vi hos syster Deborah, OMG JAG VILL BARA SNO MIRELLE! shiiit, jag älskar henne! så söt, så liten, så underbar, jag blev nerspyd med (n) de var en mindre bra sak, men det gjorde inget, för hon var så jälva söt, tyvärr tog jag inga bilder. Men aah, så kan de gå. Sen åkte vi till stockholm, när vi väl var framme i vår underbara huvudstad får jag ett sms av älsklingen, o de betyder att han har pengar på mobilen :D:D:D! big gilla där assu! sen åt vi middag, jag o Amanda gick ut med hundarna, klättrade på berg, o inte mkt mer. sen sov vi.. eller aah "sov";) HAHAHH
Söndagen: vad ska jag säga?! :o de kunde inte bli värre, Dajka har aldrig varit så duktig som hon var idag. hon var helt underbar, jag har aldrig varit så stålt över henne, men nejnej, vi missar när vi ska in (!?!) bara för dom inte ropade tillräkligt högt. ÅÅH fan vad sur jag var då. (a) men liksom, vem skulle inte bli sur för något sånt?! liksom de e så jävla äckligt segt... men så är de. Jag överlevde. sen domaren som Göta hade hatar våra hundar, så där räknade vi inte med något, o de gjorde vi rätt i. När jag kommer hem så tar jag med flisan upp på rummet, hon är säreöst rädd för att gå upp för trappor förbi dörrar. o massa sånt, bara för hon går in i de.. Jag kan drömma vidare om att ha henne i agilety.. ÅÅH! jag e as ledsen för de. för jag älskar verkligen henne, jag fick veta de idag, tårarna forsade, o allt var bara skit. men aah, jag överlver nog. de bästa är om hon får de bra.
Måndagen: Idag då, de var en seg dag, o helt meningslös, förutom att efter skolan kom Alexander hit (a) o shiiit, de var mysigt! o de är tumme upp där, hihi jag har inte mkt mer att skriva nu, så puss på er <3
jag e en röd anka enligt Thage :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0