Mikrofonkåt?

Lite uppdatering då? hahah, jag känner mej som världens jävla latmask... Har inte uppdaterat bloggen alls bra?
Nej men de har endå inte hänt ett piss.
måndagen: Skolan, hem, hjälpt mamma
tisdagen: Skolan, hem, tv
Onsdagen: Skolan, Hem, Tagit navelpiercing (bild kommer)
Torsdagen: skola, hem, pluggat lite, fått jävla ont i lungorna, så gick o la mej tiiidiiigt.
Fredagen: skolan, kuggat på ett prov? Åkt hem till Amanda med Johanna, gått på bio med Johanna, Amanda, Sandra o Jojjo. vi åt även kina mat (Y) :D sen blev de en timme tg, o låg i soffan med världens mysigaste under den timmen (A) 
Lördagen: Varit bossen i huset o inte gjort så mkt? hahah
Söndag (idag): Vaknat, tagit ut hundarna, gett hundarna mat, städat lite, ringt mamma ÅÅÅH JÄVLA AVIS JAG ÄR PÅ HENNE O ANDERS! Men får iaf min present när dom kommer hem! :D:D

Bild på piercingen :D


Lite ego bilder bjuder jag allt på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0