Maja min äckliga älskling♥

Jag saknar min Maja. Seriöst, jag har legat o gråtit för jag har saknat henne. Maja, du får inte åka iväg så! Fattar du inte att jag gråter för jag saknar dig så?!
Vi satt o camade nyss, jag har inte fått krama dig på jätte länge. Jag har inte haft någon att prata med. Prata med hur jag mår så som jag kan prata med dig.
Asså de finns inte ord för hur saknad du är. Jag älskar dig något sjukt. Jag kan sitta här o skriva hur länge som helst om dig. Jag älskar din röst.
Jag älskar ditt sätt att vara på. Med dig är jag mig själv enda ut i fingertopparna! Nej, inte finger topparna, utan TÅ TOPPARNA! Asså jag sitter o gråter just nu bara för jag saknar dig
. Jag har massa saker här som är dina. Som ena av din tröja.
jag har suttit kramat den bara för jag vill krama dig.
Alla gånger jag fått dig o gråta genom o sjunga. Alla gånger vi har skrattat tills tårna runnit. alla gånger vi har legat o bara varit tysta, eller vänta har d ens hänt?
nu måste jag tänka efter. Men iallafal. Vi har kännt varandra sen i agusti. och vi bara klickade. Det var kärlek i första ögonkastet. Vi är oskillbara. Jag älskar dig Maja.
Du är min bästa vän. Du är henne jag vet att jag kan komma hem till mitt i natten o bara gråta ut hos. Hon som förstår mig. Jag kan inte beskriva detta med ord.
Det går inte. Men du ska veta att du är saknad. Att jag vill att du ska komma hem! det är 10 dagar kvar tills du kommer hem. Asså hur fan ska jag klara mig?!
JAG ÄLSAKR DIG NÅGOT SJUKT!





ÄLSKAR DIG NÅGOT SJUKT MITT STÖRDO!<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Maja

älskar dig med ditt äckliga underbara barn! o saknar dig så jävla mkt att man inte kan beskriva med ord! o fyfan, våra minnen har precis börjat, har mååånga mer att skapa?! haha, måste ses så snabbt som möjligt genast när jag kommer hem<3<3<3<3<3

pussälskardig<3

2010-12-29 @ 21:01:39
URL: http://majjjjjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0