gomorron!

Gomorron!

Nu har jag vaknat :). Jag sitter och chattar med Vanessa :P. Berättar om allt Maja o Olivia berättade för mej om att jag gjorde i fredags... Asså jag kan ju säga att jag har ju varit lite packad...(a) :). Men de är en tumme upp på de (y) ;). Nej men jag vet inte.. Asså shiit, jag tror jag kommer dö? nej men jag vet inte :(. Jag är as tröt, men jag kan inte sova. :(. Åååh, maja den jävla tjockisen ligger o snarkar :(, och HOSTAR! :O. så jävla töntig är hon :). Därför jag umgås med henne, för hon ska bli lite normal, men det går inte så jätte bra. Hon drog nyss ut sladden till datan oxå.... OCH DE ÄR ETT BIGG INTE GILLA PÅ DE!

Igår blev jag och Alexander tillsammans :). Tänk, nu kan ingen tjata på oss att vi inte är tsm :). Hahaha, och nu vet jag inte vad jag ska blogga om ):
FAN! Tråkigt liv jag har.
IKNOW! :O
HAHAHAAH
puss :*

Kommentarer
Postat av: elin

yamina gumman du vet väl att det inte är bra att bli full? ;)<3

2010-12-12 @ 12:27:45
URL: http://elinfasten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0