Godmorron blöggen ;)

Godmorron! :D
Jaha, en ny dag, nya problem kommer, och aah, de är väl de som kommer hända? :p
Och något jag inte får glömma jag heter Runar!
innan hette jag Gudrun! vafan!? Tycker dom jag är en mödare eller? :o <3
Asså man blev lite sårad, så vi ändrade mitt namn.
Nej men helt säreöst. 
Idag har jag inte en anning om vad som händer, får väl börja packa lite?
Ska ju till Anders svensson o bo hos han över nyår :p
sen får jag ju oxå träffa hans underbarOch han ua mamma Anna.
Och hans underbara pappa Svenove <3
Dom är för söta dom :D <3
Och just ja! EMMA KARLSSON! JAG ÄLSKAR DIG, JAG AVGUDAR DIG, DU ÄR MIN IDOL!
ville bara att du ska veta det!
Sen Julia Karlsson, sötnos, jag älskar dig,
min bästa vän<3

Alexander, jag saknar dig älskling <3
Nej jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva om :p
eller jo! Henke Larsson är as cooool! :D
puss <3
bild från igår här nere då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0