GODJUL! :D<3

Idag när man vaknade så kollade man mobilen, 17 nya meddelande xd HAHA, de bästa var att i 16 av dom stog det Godjul, o i ett stog de Godmorron sömntuta. o de udda smset var från ingen mindre en alexander, Hahahahah, Man blev lite sådär småglad bara för att de var så sött, alla kommer med godjul o sånt, o sen kommer han där med att jag är en sömntuta (A) hihi.
Nej men somsagt, idag är de julafton! jag hatar julen, men de känns som de blir en helt okej jul :) jag vill se vad de e i mitt guldfynd paket, kanske är en ny diamant till min navelpiercing(?!?!) mamma har ju liksom inte velat att ajg ska köpa en ny (a) så nu e jag jätte nyfiken :D! Sen har jag fått några paket till (a) men dom är jag inten lika nyfikna på ;).
SEN FICK JAG EN JULKLAPP IGÅR, MÖSS! SÅNNA SOM BOR UTE, DOM HAR TAGIT SIG IN I MITT RUM! MJAMMI?! ååh fatta att jag var sur igår (A).
Sen ska jag få mina ROSA mjukisar idag (a) :D yeeey :D <3
längtar :D hahaahhaa,
omg jag har sagt att jag hatar julen, sen kommer jag här med hur mkt jag längtar?!.
Jaja, alla vet att jag är lite cp ;) <3
därför alla älskar mig :D:D
Nej men
HA EN JÄLVA BRA JUL!


vår julgran, Ha-Ha, dom stora paketen i hörnet är mina! ÅÅH JAG VIL BARA ÖPPNA DOM! iaf guldfynd paketet :) jag är ju som jag är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0