Du lämnade mig kvar här i min ensam het.

Oke, nu ber jag ingen att bry sig, ingen att läsa detta,

Jag kom o tänka på när jag var liten, Jag minns mer en jag borde, jag minns sånna saker jag bara vill glömma. Men de jag minns som jag vill minnas är julen, julen då jag satt i ditt knä Stefan, då du kramade om mig, oshit! saknar dig, Du lämnade mig kvar här i min ensamhet. Jag saknar dej. De ska du veta. jag har aldrig njutit av julen så som ja gjorde när jag var liten. Men det kvittar vad jag en gör så kommer du inte tillbaka. De kvittar hur mycket jag vill att du ska komma tillbaka, för alla vet att de är omöjligt, de vet jag med. Men jag ska leva för att visa dig vad livet har att ge. Ska minnas dig som en kung, som den bästa vännen man kunde ha. För de är så ja uppfattade dig. Jag ska till Minneslunden nåndag bara för att få minnas dig, minnas dig så jävla mycket. Jag skiter i om folk säger "men han finns i ditt hjärta" Ja visst, de gör han, men liksom, jag vill vara på den platsen, den platsen där de var sista gången jag fick vara när dig. Det var en kista imellan oss, men so?! jag vill att du ska vara hos mig. jag vill inte känna att de är ett tomrum som aldrig kommer fyllas i mig. Jag saknar dig. Och de vill jag att du ska veta. Inte bara för att du är min bror, utan för att du var en del av mig. En del som nu har rasat ner. Jag älskar dig Stefan. Jag vill sitta o gråta bara för jag saknar dig, men vad hjälper de? Inget, för de är inget som kan få dig tillbaka, men du ska veta att jag älskar dig <3 Att jag aldrig tänker glömma dig, att du har lämnat ett tomt rum som aldrig kommer fyllas. Du har förstört mitt liv, du rev ner muren, men jag klarar mig. För jag har vänner, men du ska veta att jag vill förlåta dig, men jag kan inte, men jag kan inte sluta älska dig heller.
Vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0