10 sanningar om mig

Här kommer 10 sanningar om mig.

* Jag hatar inte en enda männsika, jag ogillar bara några mer eller mindre!
* Det finns inte EN ENDA männsika som vet allt om mig, bara några som vet nästan allt.
* Vänner är något av de viktigaste som finns för mig.
* Jag har färgat sönder mitt hår.
* Jag skulle inte byta ut min familj mot alla pengar i världen, inte ens något av mina syskon. 
* Jag vill aldrig förlora min mamma, de är min värsta mardröm.
* Jag är mörkrädd/rädd för att gå ensam (?!?) även på dagen, haha, hör jag något i skogen blir jag as rädd (a'
* Fannii är en person som jag har kännt sedan jag föddes.
* Jag har as mycket kläder, men säger att jag inte har några.
* Jag har minst 4 par vinterskor, men går endå i tygskog!
Där hade ni 10 sanningar om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0