Det här är mitt sätt!

Okej, folk ni kan sluta klaga på mig.
jag skiter i vad ni tycker om mig, för liksom det är jag som ska leva mitt liv.
jag bjuder på mig själv, jag skrattar o lever livet,
men de gör inte alla, o är de fel för jag gör de då?

varför ska alla lägga sig i vem jag är tsm med?
för jag älskar min Anton, och de har ni inget att göra med.

Varför ska jag sitta o ta åt mig över saker ni skriver på sms eller via msn?
Säg det face to face nästa gång, eller juste, det vågar ni aldrig.

Jag har varit nere på bottnen för många gånger.
Först det i Torpa skolan, Sen det i Kungshög,
deräkt när jag bytt skola blir jag trakad igen, hur jävla lätt tror ni de är?
Jag orkar inte hur mycket som hälst.
Inte förrens nu har min mamma sett att jag börjar ta mig upp.

Min egna mamma blev deppig av att bara se på  mig innan, men nu börjar allt bli bra igen.
Det känns bra, men vafan sitter ni o hackar på min på msn?
lixom jag får väl göra vad jag vill med mitt liv
jag får väl gå i vilken skola jag vill,
jag får vara tsm med vem jag vill.

Jag börjrar bli jävligt trött på allt detta,
soc är på mig, och allt, snälla, kan ni inte bara låta mig vara nån dag?
jag börjar bli jävligt less på detta....

Kommentarer
Postat av: eras mammor

vad är de för fel på anton nu då? vilka har klagat på honom? skicka dom till anton o han skickar dom till mig ingen klagar på min kusin// kusinen

2010-11-24 @ 21:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0