asså vahfan...

Du lyssnar fan aldrig.
de första jag sa om vi skulle flytta var "men kan ni lova att jag inte ska behöva byta rum hela tiden?" 
och ni båda bara "ja men du ska få ha ditt egna rum"

de verkar ju inte deräkt vara så.
Ni sitter ju föfan o diskuterar hela tiden,
men ni komme inte fram till något,
hur jävla länge ska jag orka flytta runt o gå med på allt?

Jag är inte den som visa mina känslor för er.
Men vahfan?!?
jag är inte helt känslolös deräkt.

Jag saknat tiden de bara var jag o mamma när jag skulle tävla.
Men nej, nu kommer du o ska vara med o förstöra allt.
ÅÅH!

När de var jag o mamma var allt helt underbart, vi skrattade,
jag tror aldrig jag har haft så underbart rolig som vi hade tsm.
Allt känns bara skit nu.
Kan ja inte bara få flytta hem till nån o slippa er två.

Jag bor i ett fucking TV rum just nu.
Ooh, skit kul o höra genom väggen allt ni gör.
Ni är så jävla äkliga.
Jag hatar er fanoimej!

Var du tvungen o förstöra allt mellan mejj o mamma?
De gick en period när jag o mamma inet bråkade.
Nu bråkar vi fanoimejj 2-5 gånger varje dag.
jag vet inte vad jag ska göra.
'
Jag tänker inte visa mina känslor.
Men vahfan,
bara för de behöver ni inte tro jag går med på allt.
jag kommer ihåg när jag var liten,
jag hade inte de så jävla lätt.
Men vahfan, mamma du fanns iallafal där för mig.

De gör du inte längre.
jag vet inte vart jag ska gå, eller vända mejj.

Visst, jag har otroliga vänner, men ibland vill jag ha en mamma med.
jag har inte nån längre.
Henne förlorade jag för ett år sen..

Jag har ingen pappa, jag fan ingen..

Men kan ju tänka utan mina Vänner skulle jag inte vara någon.
Jag skulle inte kunna stå på mina ben
jag skulle inte kunna göra något.

Måste säga till mina vänner: Jag älskar er!

orkar inte skriva mer.
men aah, lär ju komma fler inlägg.

puss på er sålänge. <3

Kommentarer
Postat av: Amelia

Finns! <3

2010-08-08 @ 13:04:22
URL: http://ammeliia.blogg.se/
Postat av: josseälskling

yamina, älskling! <3

fan va jag älskar dig.

och du har mina sockar hos mig (:

2010-08-12 @ 19:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0