TRAKASERA MEJJ DÅ DIN JÄVEL!

Men trakasera mejj din jävel.
Du kommer inte nånstans.
Du får mejj att vilja ta mitt liv.
Men du ska fan inte få den chansen,
visst jag är inte ett rikemansbarn,
min mamma är 54,
Men soo??
De ger fan inte dejj rätt att sitta o trakasera mejj.
Jag har problem hemma ja de har jag.
Jag fixar inte skolan.
Men vahfan har du för anleding att bry dejj?
de är inte deräkt som att du är så jävla tuff!
DU ÄR DEN STRÖSTA SMSMESEN JAG VET IALLAFAL!
Kan man bli mer trött på dejj?
Nu har du fått mejj att vilja byta skola.
Och de tänker jag med.
Du har fått mejj att börja gråta.
Men den chansen ska du inte få igen.
Och tro inte du ska komma undan med de.
Tänker berätta för Sven-Arne, och Kicki, och Hans och visa alla smsen!
Tro inte att du ska komma undan helt fri!
// öaldkjasldkjl

Kommentarer
Postat av: Anders din bästis

Vilken jävel ska jag spöa den personen för ingen ska hålla på så mot min bästis för då ska man fan dö så jag finns och säg till när jag ska slå honom älskar dig bästis<33

2010-04-26 @ 18:09:06
Postat av: till anders min älskade bästis<3

awww, tack älskade bästis<3333

du är en sann vän<333

älskar dejj sjukt mkt!<33333

2010-04-27 @ 23:02:07
URL: http://differentshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0