GooooMorrrrrooonnn ((:

Hihihihihihi, godmorron mina kära läsare :D<3
Jag har inte gjort ett skit idag. Vaknade och kunde inte röra mig, för jag hade så ont i ryggen.
Jag fattar inte varför inte läkarna gör nått åt de ;s
Asså jag har haft ont i ryggen i några år. Och dom gör inte ett skit.
fattar inte hur man kan låta folk göra så ;ss.
Har varit hos doktorn ett antal gånger iår. Och liksom dom kollar ju knappt.
De är för min rygg jag missar en massa i skolan!
Men nej nej, inte bryr dom sej ett skit ;ss.
FYFFAAN VVAADD MAN HATAR DE!
Snart är de den 16 april, allså är de 4 årsen du försvann :'(
Saknar dejj min älskade bror.
Bjussar på en bild ^^<3
Puuuuwwsssss Miiiinnnniiii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0