CEPÄ BARN!

Asså jävla cepä barn är ni!
VAFAN HAR NI FÖR PROBLEM?!
Är de mitt fel att min rygg är förstörd?
är de mitt fel att jag har massa dåligt emunförsvar?
tänk, jag var sjukt kär i dejj, men du har sabbat allt!
jag gillar dig förtfarande, men trorinte på nått längre.
Jag mår skit. kan jag inte jag bara få göra de?!
mÅste ni hålla på med?!
räcker de inte med att de är  4 år sen stefan tog sitt liv idag eller?
nu får de fan räcka! Jag så jävla trött på er!
Och mamma hjälper ju inte heller. 
jag försöker o försöker att göra henne glad. men nene, de kan man inte
åååh, jag är så jävla förbanand!
att ni ska lägga er i mitt liv.
de är förfan mitt liv!
Jag skiter i jävla skolplickten!
flyttar te madargaskar och så börjar jag slavarbeta istället!
eller så har jag med mig as mkt pengar och blir en rikemans unge.
fyfan vad skönt de skulle vara!
ja kan inte hjälpa att jag mår skit och inte vet vart jag ska ta vägen ju :'(
Ska svälta mig själv!
så jävla ledsen är ja!<//333

Kommentarer
Postat av: joel:P

de va denna jag menade när vi (''bråkade'')

2010-05-24 @ 17:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0