You the one I can't live with out!

Okej, kom på en sak jag har glömt att berätta som hände igår, jag reste mig för att gå till sängs och allt blev svart sen vaknade jag upp på golvet.. skoj!
Första gången jag svimmade.. Det var fan läskigt.. Jag var likblek med för den delen! :) 
Tror jag ska bli bättre på att dricka o äta!
men aah! Det var bara sån random sak jag kom på att jag inte hade berättat :)!
Snart ska jag ta ut Dajka en sväng, sen blir det gå till bussen och sätta sig och ha sååå roligt..
HAHAH eller inte.. :)
jag vettifan vad jag kan skriva? :o JO! kommer nog inte uppdatera så bra idag. för julia är ju här sen.
Iallafal, komme rinte uppdatera innan 6 :)
puss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0