jag försöker men lyckas inte... Nu du ska komma in i bilden!

Jag sitter o ser på "cityakuten" måste säga att det är ett helt okej pogram! :)
Jag tycker nästan synd om människan som dog på sin födelsedag.. Hennes hjärta stannade.
Jag vet att det bara är en "drama serie" men endå! tycker synd om henne!
Just nu håller en kvinna på att föda sitt andra barn" SHIT! tycker synd om henne!
Hon började gråta för det gjorde så jävla ont.. Nästan så jag funderar på att skita i att skaffa barn.
men endå vill jag ha det.. FAN VAD DE SKA VARA SVÅRT DÅ!
Kanske inte ska kolla på sånna här pogram? xd HAHAH
Det enda tankarna jag får upp är att jag inte vill ha en egen unge, men jag får försöka tänka på hur mysiga dom är när dom väl är födda? hahaha, enda posetiva tanken som kommer upp i mitt huvud!
Hahaha, fan vad värdelöst inlägg.. sitter o skriver om att föda barn. så är jag bara snart 15.. HAH!
Nej men sött! Ibland önskar jag att jag hade en unge. bara för dom är så söta!
men liksom njaa.. inget jobb.. elelr nått. så njaa!
tror jag skiter i den planen i nårra år! :) hahah! :D
Så jävla rolig är jag! :) nej men jag vettifan vad jag kan skriva om.. haahha!:)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0