♥ Du stod vid min sida o försvann♥

Nu är det 4 år och 11 månader sen du försvann.. Jag saknar dig... Du betyde fan allt för mig.
Jag älskar verkligen dig. tårarna rinner ner för mina kinder... Jag kan inte förstå att det snart är 5 år sen..
Jag vill inte förstå att det är så länge sen du försvann.. jag saknar dig så äckligt mycket!
Du var min bror... och jag saknar dig.. Kan inte förstå det.. Jag kan inte förstå att det snart är så lång tid.. 
Jag vill ha dig här igen.. jag vill veta att det finns EN ENDA människa som jag kan lita på.
Jag vill kunna tillbringa en enda julafton utan att gråta. kunna få sitta i ditt knä igen och vara liten. 
Jag kan inte glömma det... Jag saknar det så sjukt jävla mycket att det inte är klokt!
KOM TILLBAKA! JAG SAKNAR DIG!
Stefan Lundström, jag tror aldrig jag fick säga hur mycket du betyder för mig. 
Jag fick aldrig säga hur kul jag kommer ihåg att jag hade med dig som barn...
Jag saknar dom tiderna, jag vill kunna säga att du är min storebror som jag älskar"
Men nu får jagi nte säga det till dig... Men hoppas du förstår att jag älskar dig... du är bäst..
Kan inte fatta det.. o de är fyra år sen och elva månader...
du ska veta att jag älskar dig.

hjärtat är till dig min bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0