Våra grannar = MINA HJÄTAR! ♥

Nu är de så att idag hände något av de värsta som kunde hända.. Min älskade bäbis Disney ramlade i ån, hon och Dumbo hade rymt ner till ån och lekt på isen o disney hade ramlat i! SOM TUR VAR SÅ HANN VÅRA UNDERBARA GRANNAR HITTA HENNE! vi fick upp henne snabbt! Jag lovar, jag mår så jävla dåligt just nu att jag inte vet hur jag orkar skriva detta inlägget. Jag är fortfarande i chocktillstånd. Jag mår verkligen as dåligt.
Men iallafal, hon LEVDE! tack gode gud! men ska ta de från början!
Grannflickan sprang hit o sa att en hund låg i vattnet, jag bara rusade ut, tog julians skor men dom var as stora så sparkade av dom, sen bara gick jag ut på isen, och min granne, den vuxna tjejen var där o lyckades fiska upp henne, anders tog av sig jackan o vi rullade in henne där, gick hem o fick upp kroppstempraturen hyfsat, men vi åkte in iallafal till djursjukhuset i hässleholm, och då hade jag henne mot min kropp, då får man upp värmen bättre. Och hon låg lite under det normala, men den gick uppåt! som tur var!

Sen åkte vi hem, då när hon skulle ut o kissa så var hon as lycklig, hoppade o allt, de var helt underbart att få se, att få uppleva! kan inte sluta tänka att en minut, kanske två minuter till kunde hon varit död. Jag kan inte tacka mina grannar nog! jag älskar dom seriöst! har aldrig varit så lycklig, aldrig aldrig aldrig!!!
Jag sitter oskakar lite fortfarande, mår as dåligt, o tror jag ska sova snart. Jag kan inte släppa de, det lär ta några dagar att smälta de som har hänt, för hon e verkligen mitt allt!
usch fyfan!

Sen kom hon som fiskade upp henne hit och ville se hur de var med Disney GULLIGT! hon hade tänkt på henne hela dagen, de rörde verkligen mitt hjärta att en människa kan bry sig så mycket, tänk om dom inte skulle bry sig ett skit, låta henne ligga i?!? de finns ju sjuka människor som gör så. JAG ÄLSKAR DOM!
ne nu ska jag inte blogga mer, puss
'
'


jo juste, kan berätta att just nu ligger hon o sover i mitt knä! <3
en underbar känsla med tanke på vad som har hänt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0