Nanananananananaa

hahaha, jag vet inte, fråga inte en som rubriken för jag har inte en anning.
Nu är det så att jag gick inte till skolan, jag orkade faktiskt inte,
jag vet inte ens hur fan jag ska orka gå till skolan imorgon.
Min mage håller på o kurrar som fan, HAHA, jag tror jag är hungrig..
men vi har inte någon god ost.
Jaa, o skinka får jag inte äta :)
Jag har slagit vad om att jag ska vara vegitarian (stavning*host*) i fyra veckor.
Kommer sakna kebaben,
men vafan!?
det är sånt jag får leva med :)
hihihihih busig jag är :)
Nej men vafan!? Kött är inte så jävla gott. men nu ska jag hitta roliga recept på
veggo mat, annars komemr jag verkligen dö i förtid :)

Vem vet, jag kanske kommer älska att vara veggo och då kanske jag blir det för alltid?
:D
liksom vem vet? Inte jag iallafal :)
HIhih
Jag har seriöst inget att blogga om,.
Just nu ligger jag och kollar på "biliotekstjuven"
den suger. jag har inte fattat det roliga i den ?
Men men, jag får överleva. iallafal försöka :)
jag har sjukt lust att äta men jag orkar inte gå ner. 
jag behöver fixa lite mig med, men de orkar jag inte heller.
fan vad lat jag är :)
borde bli sveriges fetaste kvinna:)

Jag blir känd för fettman, och hur kul är inte det? :)
Fast sen jag började äta så har jag gått ner i vikt.. HUMM
hur ska detta funka?
hihih
puss på er <3


upponer neroupp grisen gal i granens topp


Kommentarer
Postat av: ime

himla vacker:)

2011-01-25 @ 04:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0