Jag drömmer vidare, jag vill inte vara till besvär...

Nu har jag vaknat till liv igen.. Asså jag vet inte.. de känns som om jag skriver mina känslor här så kommer någon att säga att jag bara söker uppmärksamhet... Och de är absolut inte de jag gör!
för jag har bloggen för att kunna skriva av mig. Om man kollar bakåt i min blogg så kan man se hur dåligt jag har mått.
Jag har blivit mobbad, trakaserad o haft de as tufft!
Ingen här vet vad jag har varit med om, ingen vet hurfan jag mår. Ja visst. jag har ett leende, men vem säger att jag mår bra bara för jag kan le?
Jag har as lätt för att börja gråta. Jag har vänner som har tagit sitt liv, jag har en bror som är död, jag har ingen pappa, jag har fan bara en mamma!
Ni vet inte ett piss om hur de är i mitt liv. Lovar er, ni skulle inte klara en timme i mitt liv..
Så aah..
bara håll käft om att jag söker uppmärksamhet. De är ni som läser, inte jag som ber er till de!
Så bara dra om de inte passar dig!
Detta är mitt liv, mina problem o du behöver inte bry dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0