nananana jag har tråkigt :)

SMINK OSV?
Använder du mascara? - ja.
Använder du kajal? - sometimes
Använder du brunkräm? - nä

Använder du foundation? - ibland.
Använder du rouge? - nä
Använder du idomin? - nä
Använder du läppglans? - nä
Använder du lipliner? - nä
Plattar du håret varje dag? - typ varje
Använder du spray? - ibland
Använder du hårvax? - nä

HUMÖR?
Blir du sur för ingenting? - Haha sometimes
Blir du lätt glad? - jafan :p
Skär du dig? -  nä.
Skrattar åt ingenting? - yes.

HUMOR?

Har du konstig humor? - ne helt normal :)
Skrattar du när någon ramlar? - hell yeah
Skrattar du ibland så att tårarna rinner? - OM JAG GÖR!

SKOLAN?
Är du nöjd med din nuvarande klass? - är jag laväl, men saknar min gamla.. 
Har du blivit mobbad? - mmh..
Brukar du för det mesta ha kul i klassrummet? - händer.
Har ni sudd krig på lektionerna? - har väl hänt.
Har läraren börjat gråta någongång pågrund av stökighet i klassrummet? - hehe.. ne men rekton har börjat gråta för jag har sagt "hoppas du brinner i helvetet" (A) 

KOMPISAR?

Du har kompisar som betyder mer än livet? - yes
Har du kompisar som sviker?  - yes.
Har du kompisar som är lika i sättet som du själv? - yes
Har du killkompisar? - yes
Har du tjejkompisar? - yes.

SKADOR?
Har du brutit ett ben? - nä
Har du brutit en arm? - nä
Har du brutit nacken? - nä
Har du brutit lilltån?  - nä
Har blivit nerslagen? - HAHAHAHAH jadå min syskon ♥


INTERNET?

Har du msn? - yes
Har du lunarstorm? -yes
Har du bilddagboken? - yes
Har du kamrat? - yes, sjukhemsida.
Har du facebook? - yes
Är du medlem på hemsidor man har glömt bort? - yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0