miss u my big brother♥

Saknar dej något sjukt mycket... Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, och jag älskar dig så sjukt jävla mycket.
Du kommer aldrig tillbaka, kommer aldrig få en kram av dig. Du var för ung. Du skulle inte ha gjort det.
Jag fick inte ens säga hejdå. Min största önskan är att du ska komma tillbaka,
Jag älskar dig så jävla mycket och vill bara ha dig här, men du kommer inte kunna komma tillbaka.
Jag har önskar mig det varje kväll. Jag tänker på dig varje dag. Jag kan inte sluta tänka att det snart är 5 år sen.
Jag kan inte sluta tänka att det är så sjukt länge sen vi sågs.. Träffade inte dej sen vi var 5, och när jag var 10 så hände det..
Jag kan inte sluta hoppas, kan inte sluta tro. Jag vill bara ha dig här, ha dig hos mig. Spola tillbaka tiden tills då jag var 3 o satt i ditt knä på julafton. Du har gjort så inte kan gilla julen längre.
Jag saknar dig så sjukt jävla mycket.
om 15 dagar är det 4 år och 10 månader sen det hände... Kommer nog aldrig fatta att det är sant..
Kan inte tro de, vill inte tro det. 
Älskar dig för mycket för att vilja inse att du inte kommer tillbaka. Älskar dig. ♥


hjärtat på min hand är för dig. är för att du alltid kommer finnas med mig.
R.i.p 16/4-06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0