Livet går vidare med eller utan dig.

Livet går vidare med eller utan dig. Visst, jag kan inte neka att jag fortfarande älskar dig något enormt.
Men de är ditt val, jag kan inte välja åt dig. Och så. Jag lever hellre ett liv med dig. Men du vill ju inte, så de är okej.
Det är du som bestämmer. jag har mina vänner som stöttar mig. Och tydligen var du inte den rätta för mig.
Men de är okej liksom. Jag accepterar det. Det finns fler där ute. Och det är något jag vet.

men du ska veta att jag fortfarande älskar dig något otroligt mycket. och att du alltid kommer han en speciell plats i mitt hjärta <3



________________________________________________________________________________________________


*När livet känns skit ska du ta en stund och tänka, När du ramlar ner ska du forsätta att klättra*

Kommentarer
Postat av: Tina

men va fint skrivet av dig vännen!!!

Det värmer mitt hjärta att läsa!!!

Varm kram..från mig <3

2010-09-23 @ 22:10:59
URL: http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0