Håller vad jag lovar!

Jag håller vad jag lovar, så nu ska jag skriva om gårdagen, o vad som ska hända idag ^^.

Igår var jag o färgade håret, de blev as nice! (bilder kommer sen, har in te orkat ta (a' )
Men iallafa, de tog 3 TIMMAR(!?!?!) fattar inte att jag pallade, men aah, iallafal.
Sen drog jag till missionskyrkan o  träffade Fille, Elias, Erik, Emil, Mark, Bella, Frida, Madde, o nån mer jag inte kommer i håg namnet på (a)
Pinsamt!

Idag ska älsklingen komma hit,
kan ju säga att jag städade till 3 inatt (a'
men de var fan nyttigt, hittade 50 kr i bokhyllan,
Mobilskydd, om jag har mobilen i väskan,
Voltragen salvan, (bara för jag inte tål verktabletter)
Sen så fick jag ut ALL smutig tvätt^^
Och de behövdes!

Men de var nog allt från mig :D
ha en helt underbar, fantastisk dag.
För de tänker jag ha
^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sa väl för ett tag sedan att du inte hade ett eget rum?

2010-09-18 @ 14:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0