Förlåt!

Asså förlåt...
ångrar de sjukt mkt!

Du betyder allt för mig. Jag vill inte leva utan dig. Jag kan dö för dig. Jag kan göra vad som hälst för dig. Utan dig vill jag inte leva. Du är liksom mitt allt. Du är den jag litar på till 110 %! Du är fan allt för mig. Förlorar jag dig vill jag inte forsätta livet. Har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig. Jag är redo och göra allt för dig. Jag kan fan göra allt för dig! Det finns ingen jag älskar så mycket som jag älskar dig. Det finns ingen jag vill ha vid min sida mer en jag vill ha dig. Utan dig vid min sida tänker jag inte forsätta. Skiter i vad alla andra säger. Jag tänker inte forsätta då. Du är fan mitt everything! Dig vet jag att jag alltid kan prata med. Dig vet jag att jag alltid kan lita på. Till dig säger jag fan allt. Jag håller inget hämligt. Dig vet jag var jag har nånstans. Jag är som den lyckligaste flickan på jorden som får ha dig vid min sida. Jag är så jävla ledsen för de som hände. Asså skulle man kunna spola tillbaka tiden skulle jag göra de. Jag gör allt för detta ska bli bra... Du betyder fan allt för mig.. allt o mycket mer! Jag har aldrig känns så för någon som jag känner för dig. Du är något så jävla underbar att de inte finns ord för de. Älskar dig mer en jag älskar livet. och jag menar varenda ord jag skriver och säger till dig. Du är fan allt för mig, allt o mycket mycket mer. Utan dig vill jag aldrig gå vidare.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0