NU ÄR DATAN KLAR :DDDD

Nu har älskade bror varit här o fixat datan.
Nog för att datan har funkat hyfsat innan.
MEN NU ÄR DEN HELT UNDERBAR!
Imorron blir de bilderna från mejj o Julia :D
Ser ut som en drågad babian >.<
HAHAH <3
Jag är förjävla rolig jag ;)
hhihihihihih
Men asså, imon är de nog skola..
vet inte om ja fixar de.
Liksom TRAKASERIERNA HAR TAGIT SÅ FUCKING HÅRT :'(
Jag orkar inte ens kliva upp, se mejj i speglen,
o bara vara nöjd med mejj själv.
Alla har nån stund dom är jätte lyckliga över sejj själva.
Jag var de i måndag.
men sen lyckades en sabba de...
.
Jag har inte varit den bästa människan.
jag har inte alltid varit den snällaste
MEN VAHFAN ÄR DE FÖR STIL ATT GÖRA SÅ DEN NYA INTE VÅGAR GÅ TE SKOLAN!??!?!?
Förlåt, är för dum för att fatta de ;ss.
menmen...
/ öaldkjasldkjl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0