MAJA ÄR BÄST

Hejsan,
jag har varit med Majja hela helgen,
Hela söndag natten var vi uppe, sen igår gick vi på Ljungbydagrna,
Senså igår var de två veckor med världens underbaraste Anton♥

Älskar dig anton, du är bäst, du har snott mitt hjärta,
du är den enda jag älskar.
DU är bäst <3 (majja med så klart)

Det kommer lite bilder nu som jag bjussar på efter jag majja o olivia har varit nu i helgen
AHHA
puss på er <3











VARNING! MAJA O JAG HADE COLA BROTTNING
SÅ LITE PORR HÄR
O JAG BLOTTAR HALVA MIN MAGE!
NJUT AV BILDERNA FÖR DE KOMMER ALDRIG MER VISAS!



(jag vet, jag har sexiga rosa trosor med ankor på (y' )

 (ojojoj, ser ni, blottar halva min mage, o jag är full med cola oxå)

 (sen kramade hon mejj förlåt, hihi<3)

SEN FICK JAG COLA PÅ MEJ IGEN!! MAJJA O OLIVIA!



Ja ni, blottade mejj en massa den dagen xd HAHAHAHAHAAHAHHA




PUSS PÅ ER DE VAR ALLA BILDER JAG LADDAR UPP DENNA GÅNGEN, KANSKE KOMMER FLER SEN


PUSS FRÅN ER YAMINA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0