Dagen idag!

Hahaha,
Det var rätt skönt o börja skolan faktiskt.
Saknat alla människor man inte har träffat i sommar.

Efter skolan drog jag hem, deräkt där efter till ljungby.
Där träffar jag först Lenny när jag skulle gå o möta Maja.
Möter Maja, sen går jag o hälsar på Tomas.
Sen gick jag o Maja o snackade på stan.
Sen satt vi o fikade på backen med Amalia, Olivia och Anna.

Efter det drog vi hem till Maja,
HAHAHAHAH vi har skrattat i hjäl oss.
Och aah... xd


Sen idag är det 3 underbara veckor med Anton,
Jag älskar honom något otroligt mycket.
Trodde aldrig det skulle sluta så bra, 
och få en underbar ny början på ett förhållande.
Du är det bästa som har hänt mig.
Jag älskar dig Anton Mertaniemi!
Du är fan det bästa som har hänt.
Glöm aldrig det.
3 underbara veckor, o många fler ska det bli!








PUSS PÅ ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0