Your love is my love

Hejsan, nu tänkte jag berätta om igår :) det var en TOPPEN kväll utan att överdriva :)
det började med att vi gick o mötte Julia vid Stensberg.se (maja som sa att de skulle vara så..)  Sen gick vi hem till maja, vi tog lite bilder, sött :) Haha, finns porr bilder med ;);) nej bara skoja, sånt finns de inte i vår värld, snusk neee fyfan :) HAHA, vi hoppar INTE  på varandra, särskilt inte jag o Maja... HAHAH, sen vid 8 gick vi till Preem och mötte bästisen Anders och söta Simon :) Sen så tog de ju sin lilla tid att gå hem till Maja. HAHHAH :) Mysssiiiittt :) JAG RAMLADE I EN SNÖHÖG MED BENEN ISÄR ;) Behöver visst ingen cider för o sära på benen ;) HAHAH :p
Nej men sen när vi kom hem till Maja så det första Simon gör är att gå vilse... Hur fan man nu lyckas med de? HAHAH :)
förlåt Maja men ert hus är inte SÅ stort.. HAHAHA :)
Nej men sött ju :p Hahha, sen blev de Paranormal activity 1 och 2. Hahaha, jag dog av skratt, Simon, Julia och liiite Maja var rätt rädda ;) och tyckte den var äcklig. Jag satt o gravade ihjäl mej när dom dog, och Anders var rätt neutral (stavning.. *host*)
Sen så skulle Julia älskling hem :( Då försvann min älskling.. suck... men jag fick TVÅ hela pussar av henne (a) HAHA :D och MASSA kramar :P Lite äckligt endå.. alla i de rumet har jag pussat nångång på munnen.. HAHHAH :) och vi var 5 pers.. HAHAH :D Nej men de ju... sött?... HAHAH :D
Nej sen blev de en komedi, och det blev 41 year old virgin who knocked up sarah marshall and felt superbad about it. Nej nej, inte alls långt namn.. HAHAH :) Sen tänkte vi en skräck efter de, men de blev en lååååååång film paus, hennes pappa spelade lite, o vi hade fint samtal, ÄLSKAR HENNES PAPPA ♥ Han är världens tuffaste :D
Sen iaf så letade vi efter en skräck.. först kollade vi 5 minuter på en svensk jävla cp film.. Sen la vi ner den :) Sen efter de så hade jag sett en film som hette One missed call på engelska. men den fanns bara på JAPANSKA på voodler.. skoj? nej inte så :) Så de blev en till komedi.. Simon somnade hela tiden, lika så Anders. Simon snarkar rätt sött (a) :) Jag var på väg o somna hela tiden, de var ju jätte mysigt inte mitt fel :) Och aah :) de blev iaf komedi igen o de blev "my super ex girlfriend"  HAHAH :D jag älskar den filmen, särskilt när dom knullar så hårt att sängen går sönder :) sen går väggen sönder, myyysssiiiiiitt :D Jag älskar de.. varför gör inte nån så mot mej? ;);) nej skoja bara :D HAHAH!
Ne nu ska jag inte vara lånvarig. AHAHAHAHAH :) Jag har snuskhumor :)
jag o maja har fixat oss o tänkte ut o ta en fika på roddys eller nått sött :) får se hur de blir. ut ska vi iallafal. Sen ska jag hem idag. då kanske de blir bättre uppdatering om vad vi gjorde. NEJ JAG BARA SKOJA! ta inte allt så jäääääääävla seriöst :) hahaa, vi har söta bilder sen igårkväll men jag bjuder bara på en :) höhö
sååå aaah :) en eller ingen, fast ni har inget o säga till om :p HAHAHA
MAJA SITTER O BITER MEJ DEN JÄVLA ÄCKLIGA FITTIGA UNGEN :) MEN JAG ÄLSAKR HENNE ENDÅ!
NU BET HON MEJ AS HÅRT DÄR JAG HAR VÄRLDENS STELASTE MUSKEL! :O JÄVLA SUBBA :) DÄRFÖR JAG KANSKE ÄLSKAR HENNE.
vi skulle kört kronan igår men gick inte så bra.. båda var nog rätt trötta... HAHAHAH :p
nej nu kommer bilden.. jag lovar. ingen mer text nu :)
JO JUSTE JAG FÅR SITTA O SKRICKA PÅ MAJA ATT HON SKA KLÄ PÅ SEJ HELA JÄVLA TIDEN, KÄNNS SOM EN JÄVLA 3 ÅRING :) hahahhah! men jag är vann...




Kommentarer
Postat av: elin

hej :)

saknar dej när kommer du o hälsa på :)

hoppas du har det bra!<3

kram elin

2011-03-06 @ 10:15:59
URL: http://ellinnybeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0